donderdag 11 december 2014

Favorite doodle...

Deze keer wil ik één van mijn favoriete doodles gaan gebruiken in mijn werkstuk. 


Dit keer ga ik het verwerken op een doosje die ik heb gemaakt met de Silhouette om mijn doodle kaartjes in te bewaren.
Als eerste heb ik alle delen uitgesneden en daarna bedacht welke kleur ik het doosje ga maken.


Daarna heb ik op het dekseldeel een schets gemaakt met potlood.
De zij delen van de deksel heb ik gewoon gelijk voorzien van doodles.
Ik heb ze alle vier redelijk het zelfde gehouden.


Na de schets heb ik het belangrijkste deel overgetrokken met de Multi-liner. Alleen de rand niet omdat ik die dan nog kan aanpassen met de doodle die ik daarvoor ga gebruiken.


Ik ben begonnen met de vleugels want die wilde ik vullen met mijn favorite doodle.
De rest heb ik eigenlijk onder het werken bedacht.  Als laatste de zijdelen voorzien van doodles.


Daarna heb ik alles gekleurd met de Copic markers.
De achtergrond heb ik met de airbrusch en copic markers gedaan.
Tenslotte alle delen op het doosje geplakt.



Ik heb de volgende Copic markers gebruikt:
YR12-14-16-18-23-27
YG00-01-03-17
BG02-05-07-09
B01
BG13
Multi-liner SP 03 en 07

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Leuk om deze techniek op een doosje te verwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje geworden! De "appeltaart"doodle of tangle vind ik maar lastig. Van de week ook in een tekening gebruikt en dan maar uitkijken dat je niet een lijntje aan de verkeerde kant aanbrengt. Geeft wel voldoening als het dan weer klaar is. Ook bij mij is het (bijna) mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou het ook zo graag leren , maar als ik dit allemaal zo zie dan kan dat nog wel jaren duren.en hoeveel jaar heb ik nog nu 76. het is heerlijk ontspannend en ik doe maar wat

    BeantwoordenVerwijderen