woensdag 17 december 2014

Kerst kado label

Jaa.. het is bijna kerst en dus weer tijd voor gezelligheid.
Velen gaan weer bij elkaar op visite en nemen dan wel
iets lekkers mee. Zo heb ik een label gemaakt die je aan
een cadeautje kan hangen.


De basis is een zwarte label.
Hierop heb ik een maatje kleiner een geëmbost papier geplakt,
dat ik eerst een metallic kleurtje heb gegeven.
Ik heb dus een stuk zwart papier geëmbost.
Vervolgens heb ik er met diverse kleuren PanPastel metallics
kleur aan gegeven. Dit heb ik gedaan met de ovale spons, wat PanPastel opnemen
en cirkels draaien. Met deze spons ben ik ook rustig van de light gold naar
de silver en weer naar de brons kleur gegaan. Zo krijg je een mooie mengelmoes
van de metallic kleuren. Nu even goed fixeren!

Verder heb ik er wat bloemen, een tekstbanner en een grote strik op geplakt.


Hier zie je de kerstgroet die ik met embossingpoeder erop heb gemaakt. 
Zie je ook hoe mooi de PanPastel metallics zijn !!
Ben je iemand vergeten, dan kan je op deze manier ook heel snel
een leuke kerstkaart maken!!

Wat ik fijn vind bij deze kaart is dat het zwarte papier
een beetje stroef aanvoelt. Dus niet te glad papier gebruiken.
Dan blijven de kleuren mooi mengen.

De gebruikte metallic kleuren zijn:
Light Gold 910.5
Silver 920.5 en Bronze 930.5


Geen opmerkingen:

Een reactie posten