zaterdag 13 december 2014

Merry Christmas

Hallo Allemaal,

Nadat ik me op 1 december heb mogen voorstellen, ga ik vanaf vandaag ook echt aan de slag. Voor mijn eerste kaart kan ik niet natuurlijk niets anders doen dan voor een kerstkaart kiezen. Deze tijd van het jaar is altijd een van de meest gezellige en sfeervolle dagen en bied dan ook veel mogelijkheden tot creativiteit. Misschien is het wel wat laat om kaarten voor dit jaar te maken, maar een goed idee voor volgend jaar is nooit weg. Voor mijn kerstkaart dit jaar heb ik gekozen voor een kerstbal met een afbeelding ingekleurd met PanPastel.


Ik ben een fan van de stempels van Wild Rose Studio, daarom heb ik die bij deze kaart gebruikt.


Bij het inkleuren van de afbeelding heb ik gebruik gemaakt van de volgende kleuren:

Olifantje:
Neutral Gray - 820.5 
 Magenta Shade - 430.3
Muts:
Permanent Red Tint - 340.5
Red Iron Oxide Extra Dark - 380.1

Bont:
Pearl Medoim - White Coarse - 012

Potten:
Red Iron Oxide shade - 380.3
Raw Umber Extra Dark - 780.1

Gras:
Hansa Yellow shade - 220.3

Blaadjes:
Chrom Oxide Green extra Dark - 660.1

Achtergrond: Pealesent Blue - 955.5

Voor de afwerking heb ik gekozen voor verschillende stanzen, linten en bloemetjes om er een sfeervol geheel van te maken. Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden!

Kleurige groetjes,


4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Een mooie kaart om mee te beginnen hier op het blog. Tot de volgende keer weer. Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Mieke hij ziet er mooi uit, we kijken al uit naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Mieke, kijk uit naar je volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een snoepie Mieke zo mooi!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen