maandag 3 april 2017

Remember this moment

Hallo allemaal,

Stap voor stap neem ik jullie mee en laat ik zie hoe ik onderstaande kaart voor een dierbaar persoon heb gemaakt.
Heerlijke felle kleuren. Ik word er echt vrolijk van.


Welke materialen heb ik gebruikt:

Schut tekenpapier (rode blok);

PanPastel:
Magenta 430.5
Turquoise 580.5

VersaMark
zwarte inkt
zilveren embossingpoeder;
bloemen- en tekststempel
diverse stencils
fixatie spray

    Als eerste heb ik de bloem gestempeld en deze van maskingtape voorzien.


    Daarna heb ik twee kleuren PanPastel op de achtergrond aangebracht. Doordat ik de kleuren in elkaar laat vloeien, lijkt het alsof ik drie kleuren heb gebruikt.


     De achtergrond gefixeerd met Ghiant Fix Basic. Deze laten drogen en daarna door de stencils heen VersaMark aangebracht.

    Na het aanbrengen van de VersaMark dezelfde kleuren PanPastel gebruikt om de structuur van de stencils naar voren te halen.  Daarna met een stempel drie grote accenten aangebracht op de kaart. De kaart opnieuw gefixeerd.


    Na het drogen de tekststempel aangebracht, de maskingtape verwijderd en de bloem ingekleurd met de PanPastels. De accenten in de bloem heb ik aangebracht met potloden.


    Als laatste heb ik met een kleine stempel, zilveren accenten aangebracht. De VersaMark is met de stempel aangebracht, daarna zilverkleurige embossingpoeder erop strooien en deze met de heattool laten smelten. Daarna de kaart op een witte kaart geplakt.


    Ik hoop dat jullie met veel plezier deze post hebben gelezen en wens jullie heel veel heerlijke creatieve uurtjes!



    10 opmerkingen: