woensdag 26 oktober 2016

Inkleuren met Masks en Molotow Aqua Twin Markers.




Hallo bloglezers,

Mask worden veel gebruikt in de hobby wereld. Zelf gebruik ik ze ook vaak. Meestal op de Gelliplate. Vandaag wil ik jullie laten zien dat je er nog meer mee kunt doen. 
Ik ga jullie stap voor stap laten zien dat je ze ook kunt inkleuren.
Dat heb ik gedaan met de Molotow Aqua Twin markers.


Wat heb je nodig:

Een velletje Aquarel Papier
Een Mask naar keuze
Een aantal kleuren Molotow Aqua Twin Markers
Squeeze pen
Plakband
Molotow Marker wit
Stempels naar keuze.


Leg je mask over je Aquarelpapier op de goede plek en plak dit met een plakbandje vast.


Stip met de brede kant van je marker wat inkt op een acrylblok.
Neem dit op met je Squeeze pen en kleur het vakje in dat je wenst.
Herhaal dit met de kleuren die je gekozen hebt.


Als je alles ingekleurd hebt wat je wilt, haal dan de mask  van je papier.


Daarna heb ik wat accenten aangebracht met kleurpotlood en witte stipjes gezet met de witte Molotow marker.


Op het laatst mijn stempel erop gestempeld en de tekst.


Het geheel gemat op een stukje zwart cardstock en dit samen met foamtape op een witte kaart geplakt.

Ik hoop dat jullie er weer een idee bij hebben voor deze mooie markers.


1 opmerking:

  1. Marianne, een geweldige kaart met mooie, vrolijke kleuren en een prachtige compositie. Kijk samen met mijn dochter alle projecten aan het bekijken en ook zij slaakte een kreet "wat een mooie kaart". Dus een dubbel compliment.

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen