donderdag 10 mei 2018

"Change for no one ...."



Goedemorgen allemaal,

Wat hebben we toch een paar dagen mooi weer gehad, ik hoop dat jullie er van genoten hebben. 

In mijn vorige blogpost heb ik een achtergrond gemaakt met de navullingen van de Copic Markers, de Various Ink, en de gelliplate.

Ik heb een kleurplaat uit 1 van de 2 kleurboeken van Emmanuele Colin gekopieerd op Perfect Colouring Paper, zodat ik deze met de Copic Markers kon kleuren.
Ik heb zoveel foto's van het inkleuren van deze plaat, dat ik daar een video van gemaakt heb.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
huid : E000 - E00 - E11
Bloemen : BG02 - BG05 - BG09 en V12 - V15 - V17
Haren : E23 - E25 - E29
Ogen : YG67 en YG17

Dit is een foto van het eindresultaat.


Ik wens jullie nog een fijne Hemelvaartsdag en tot de volgende keer!




1 opmerking: