zaterdag 30 maart 2019

Bloemen in Derwent Graphik Line Painters

Beste Bloglezers,  

 vandaag maak ik een project in mijn travel journal. Ik ga bloemen maken met de Derwent Graphki Line Painters.



Ik begin met het schetsen van de bloemen in grafietpotlood. Ik gebruik hiervoor grondvormen om zo de basis op te zetten voor het tekenen van de bloem.


Als de schets er goed opstaat maak ik de illustratie met een watervaste fineliner.
Hier gebruik ik de Copic multiliner voor.


Als de lijnillustratie klaar is ga ik met een penceel en de graphik line painters  de bloem schilderen.


 Je ziet op de foto's, maar nog beter in de video, hoe ik dat stap doe.  


 Heel veel plezier met het bekijken van de video. En probeer ook eens de Derwent Graphik Line Painters verkrijgbaar bij de betere hobby-/kunstenaars winkels. 
 Succes met oefenen en tot een volgende keer 

 Julia    


1 opmerking: