donderdag 19 maart 2020

Adelaar met Daniel Smith Watercolor

Hallo Colourstock fan's

Vandaag laat ik met een film zien 
hoe ik een adelaar schilder met 
Daniel Smith Watercolor.


Ik heb eerst met een potlood de adelaar getekend.

Dan heb ik het papier nat gemaakt en de verf aangebracht,
ik laat de verf dan verlopen,
jullie kunnen het in mijn film zien.

Tijdens de film laat ik de kleuren zien,
als jullie een kleurverandering zien en ik heb geen kleuren
opgeschreven dan betekent dat:
ik gebruik dezelfde kleuren maar heb ze anders gemengt.

Veel plezier bij het kijken.

 





 

 

Probeer ook eens die mooie verf uit,
in de hobbywinkels zijn setjes te koop
of koop samen met een paar vriendinnen een paar kleuren
en deel dat met elkaar.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten