woensdag 4 maart 2020

Just make art!

Hallo allemaal,

Vandaag neem ik jullie mee met het creëren van een kleurrijke tag. Zowel het kliederen, loslaten, als het netjes werken heb ik gecombineerd.
Heerlijk spelen met felle kleuren. Wat een fantastische hobby hebben we toch!
Voor het maken van deze tag heb ik gebruik gemaakt van de stempels en stencils van Ranger, Dylusions.


Als eerste ben ik gestart met het kleuren van een paar stempelafdrukken. De eerste kleuren die ik heb gebruikt zijn de BG 18 - BG 15 - BG 13 en BG 11. Ik begin met de donkerste kleur de BG 18. Omdat ik met Copics ga inkleuren heb ik de memento inkt gebruikt voor mijn stempelafdrukken.


Vervolgens de BG 15


Daarna de BG 13. Hiermee blend ik het rondje.



Vervolgens ga ik aan de slag met de YR09 - YR 07 - YR 0 en YR 02. Ook nu start ik met de donkerste kleur. Ik start dus met de YR 09.


 Vervolgens ga ik verder met de YR 07.


  Daarna de YR 04.


Ten slotte de YR 02. Ook hiermee blend ik.


De laatste stap. ik gebruik hiervoor de G99 - YG 63 en de YG03. Ook nu start ik met de donkerste. De G99.


Vervolgens de YG 63.


  En als laatste blend ik met de YG03.


Na het inkleuren van de stempels, begin ik aan de achtergrond. Ik heb er voor gekozen om een grote tag te bewerken. Met wat acryl verf en een babydoekje wrijf ik de verf op de tag.


Met hetzelfde babydoekje ga ik de structuur van een stencil aanbrengen. De structuur zie je dan goed maar het is niet te sterk aanwezig. Het is tenslotte de achtergrond.



Ik breng ook nog wat bladeren aan met een stencil. Ook hiervoor gebruik ik acrylverf.


Met de navulverpakkingen van de Molotow, wit en zwart, maak ik altijd spetters. Makkelijk en duidelijk! Een heerlijk product wat ik voor diverse doeleinden gebruik.


Met de Molotow wit one4all, zet ik wat accenten op de blaadjes.


Vervolgens plak ik mijn afbeeldingen op de tag en voeg nog wat tekststickers toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten