woensdag 13 april 2022

mixedmedia tag

 Goedemorgen bloggers,



Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien

Wat heb ik allemaal gebruikt: aqaurelpapier (Baohong) Daniel smith aqaurelverf,

stempel AAL & Create  nr 229, mask stencils ,Gelliplate en acrylverf, SL-GR-CD198, versafine inkt, stempelhulp.

Daniel Smith verf kleuren: Ultramarine violet 108, Carbazole violet19, Undersea green109, Neutral tint 229, Cadnium yellow 184.

Met de stempelhulp heb ik de bloemen gestempeld en daarna gekleurd met een eerste laag ultramarine violet. ik heb deze kleur licht aan gemaakt met veel water want het is basis.

Daarna heb ik een 2e laag aan gebracht met iets meer pigment in het mengsel en daar waar het donkerst moet worden daar begin ik ook. ik spoel mijn penseel uit en laat het vloeien langs de rand


Omdat ik nog meer pigment wil hebben, heb ik de Carbazole violet er bij gepakt en vanuit het napje pigment opgenomen.  


Het bloemhart heb ik met Cadnium yellow gedaan en de Carbazole violet met een klein beetje  Neutral tint.  Zo heb ik alle bloemen  geschilderd die ik wilde hebben.


Op de gelliplate heb ik een printje gemaakt met de paarse kleur verf en buff titanium en een klein beetje roze er in.


Deze print heb ik bewerkt met verschillende mask en achtergrond stempels. De tag gestanst

De bloemen heb ik netjes  uit geknipt en de randjes met zwart bewerkt en op de print geplakt. tekst stempel erop.


En zo is mijn creatie geworden. ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb en dat jullie een mooie creatie gaan maken. ik zou het heel erg leuk vinden als jullie ook je creatie laat zien. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten