zondag 3 december 2017

Flowers everyday, everywhere.

Hallo allemaal,


PanPastel is en blijft een herlijk product. Zeker voor het maken van achtergronden gebruik ik het ontzettend graag. Ook in mijn art journal kom je PanPastel vaak tegen.



Als eerste heb ik de illustratie van Coloriage Wild gekleurd met de Procolours. Op de facebook pagina is op woensdag 29-11-2017 een filmpje geplaatst hierover.
Daarna ben ik heerlijk aan de slag gegaan om de achtergrond te maken met de PanPastel en een paar achtergrond stempels.




Als eerste ben ik met de Diarylide Yellow 250.5 gestart om een egale basis te maken.



Daarna heb ik met deYellow Ochre 270.5 en de Orange 280.5 accenten aangebracht. Zo springt de afbeelding er heerlijk eruit.





Met Versamark zet ik een aantal stempelafdrukken. Dit laat ik eventjes drogen aan de lucht. Daarna dep ik de Panpastel op de afdruk. Als het ware "duw" ik de Panpastel in de versamark. Hier heb ik gewerkt met de kleur: Phihalo Blue 560.5 en de Orange 280.5.



Daarna neem ik het sponjes met wat gele Panpastel en wrijf heel zachtjes met ronddraaiende bewegingen. Zo worden de contouren minder hard en de blauwe en oranje PanPastel vervagen iets.

Als laatste fixeer ik het gehele werkstuk met Ghiant, fix Basic.



Heel veel plezier met de PanPastel! Hartelijke groeten,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten