zaterdag 23 december 2017

Kerstwens van ons

Hallo lieve bloglezers,

vandaag wil ons hele blogteam jullie bedanken voor alle bezoekjes en reacties op onze geposte berichten. We hebben met zijn allen weer goed ons best gedaan om jullie te inspireren met mooie werkstukken. Een grote variatie aan technieken, producten en projecten kwam aan jullie voorbij. Het is een bewuste keuze van ons geweest om op ons blog heel goede tutorials, workshops of videos te plaatsen. Het maken daarvan kost de dames veel tijd, daarom plaatst ieder een keer per maand zo'n uitgebreide post. We zien aan het aantal bezoekers dat dit zeker nut heeft, daarom gaan we in 2018 op deze manier door, we hopen op nog meer bezoekers en iets vaker een reactie.
Op Facebook zijn we veel frequenter aanwezig.
Vandaag willen we met zijn allen jullie heel fijne kerstdagen wensen en een gezond, liefdevol, gelukkig 2018 met veel tijd en energie voor creativiteit.


We hebben allemaal een Colourstock-kaart gemaakt om onze wensen te illustreren.

Namens de Colourstockbloggers
Cordine van der Touw
Miranda van den Bosch
Claudia de Nooijer
Nel van Sintmaartensdijk
Marga Dounen
Marianne Reijgersberg
Kyra Maas
Yvonne van den Berg
Alice Huisman
Juanita Tschumi-Sleutel
Mieke Wierenga
Marieke Slaats

groet Diny Sprakel

Ik wil op deze plek mijn team Colourstockbloggers bedanken voor de geweldige samenwerking, collegialiteit en de vele gezellige uren  waarin we samen aan de hobby waren. 
Meiden ik ben trots op jullie, dank jullie wel.
Moeder-overste Diny

7 opmerkingen:

  1. Ik wens het hele team hele mooie kerstdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2018.
    Fijn dat jullie doorgaan met de mooie voorbeelden en duidelijke beschrijvingen.
    Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie fijne feestdagen en de beste wensen voor 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens het hele team fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2018 ! Hartelijk dank voor de vele mooie tutorials ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie doorgaan op de ingeslagen weg. Ik steek zeker wat op van de tutorials en doe graag inspiratie op. Ook bedankt voor de antwoorden als ik vragen had. Dank je wel voor alle mooie voorbeelden en de uitleg/tutorials.
    Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2018.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijne dagen en een creatief 2018 toegewenst. Dank voor al het moois en ideeën dit jaar.

    Kerstgroeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt dames voor de mooie tutorials met goede uitleg! Ik leer er veel van.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen