vrijdag 8 december 2017

Smile

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een MDF label zien dat ik een tijdje terug al gemaakt heb. Alleen moest ik het nog bekleden. En wat is er dan mooier om met de heldere kleuren van de copics aan de slag te gaan.




Hier heb ik de kleuren YG-25-23-21-17-07 gebruikt


Voor de blaadjes heb ik de kleuren V-09-06-04-01 gebruikt.


Voor de blauwe ogen en de randjes heb ik de kleuren BG 49-45 gebruikt,


Voor de gele blaadjes in de ogen heb ik de kleuren Y-19-17-13 gebruikt


Daarna toen het hele gezicht ingekleurd was heb ik met de witte Molotow markers puntjes en streepjes in de afbeelding gezet om het wat op te vrolijken.


En hier de MDF achtergrond die ik al een tijdje geleden gemaakt had.  
Hier moet mijn bloem gezicht op komen.

Met behulp van een stukje lint, wat bloemblaadjes die ik geknipt heb uit een afval stukje papier heb ik er een hele bloem van gemaakt. Een mooie tekst maakt het dan helemaal af.


Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden. Ik vond hem super leuk om te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten