maandag 4 augustus 2014

Christmas

Onlangs hebben we onze eerste Design Team dag gehad van ons Colourstock team met daarin een paar leuke workshops. Diny ging ons op weg helpen met doodelen, wat ik nog nooit eerder gedaan had. Ik dacht dat het niets voor mij zou zijn, maar (helaas) vond ik ook dit weer erg leuk. Weer een verslaving erbij?


Ik doodel dus wel op mijn eigen manier, maar ik geloof dat dat ook de bedoeling is. We zijn begonnen met het tekenen van een aantal cirkels en deze zijn we gaan vullen. In het midden heb ik een tekst van de Noor! Design stempelset 6410/0114 gebruikt.


Ik heb als basis een vierkante kaart van 15 x 15 cm genomen, hier wit cardstock op gemat van 14,5 x 14,5 cm en daarop een designpapiertje uit het Noor! Design blok Wood Texture. Verder nog een taartrandje en designpapier uit wat andere Noor! Design blokjes.


Rondom de doodle cirkel heb ik mijn favoriete blauwe mal 6002/0147 gebruikt.


Ik hoop dat jullie mijn eerste doodelwerkje leuk vinden. Er volgen er vast meer!

 

1 opmerking: