maandag 25 augustus 2014

Ik ben PanPastel docent

Enkele weken geleden kreeg ik de vraag van Diny of ik het leuk vond om PanPastel docent worden en ik heb toen volmondig JA gezegd. 
Maar het docentschap krijg je niet zomaar cadeau daar moet je hard voor werken.
Je moet in de vorm van een examen/opdrachtenboekje laten zien je dat alle technieken beheerst.
Dat examenboekje heb ik afgelopen weken gemaakt.
Afgelopen zondagochtend heb ik dat examenboekje ingeleverd bij Diny Sprakel ter beoordeling.
  
Zondagmiddag kwam het verlossende woord .... ik ben geslaagd, ik ben één van de nieuwe officiële Panpastel docenten.


Dus nu mag ik les gaan geven onder de vlag van Colourstock!!!

Omdat ik ook nog full-time werk, kan ik jammer genoeg niet zoveel lessen geven als de andere dames maar natuurlijk ga ik wel les geven. Voor de lessen ga ik nog datums voor inplannen, daar kom ik in eind september op terug. Daarnaast ga ik ook demo's geven en mijn collega docenten bijspringen bij de cursussen die zij geven door het hele land. En natuurlijk ga ik jullie allerlei leuke Panpastel creaties laten zien op dit blog.



Op het moment ben ik erg druk bezig met het voorbereiden van mijn eerste Panpastel demo.
Die demo geeft ik op 11 oktober in Delft bij Hobbyvoordelig.
Ik hoop jullie daar allemaal te mogen begroeten maar ik zal hier later meer over vertellen hier op het blog.

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten