vrijdag 30 oktober 2015

Lekker

Hallo allemaal, vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien, die ik kleurde met mijn favoriete Copics. Even een tip, wist je dat deze ook kunt navullen? Handig voor mensen die heel,veel,kleuren. 

Ik geef deze kaart de titel: "Lekker", omdat ik bij het zien van deze digi moest denken aan onze vakantie. We bezochten de Milka fabriek en het water loopt me nog in de mond als ik er aan terugdenk.  Daarom deze kaart met een meisje dat geniet van haar grote reep chocolade, zeg nou zelf dames, wie lust dat nu niet? 

Hier zie je alvast een klein stukje van de kaart, met de gevouwen rand muziekpapier. 
Deze digitale stempel van Mo Manning is ingekleurd met mijn Copics , ik koos voor blauw - groen tinten, die maken me vrolijk.
Meestal begin ik te kleuren met de huid, omdat die nog wel eens misgaat. Mijn favoriete kleuren voor de huid zijn : E0000-000-00-01-11, voor de wangetjes pak ik R21. 
Daarna kleur ik de haren en als laatste komen de kleren aan bod.
De volgende Copics heb ik gebruikt:
Haren Y000-00-06-11-15-17
Blauwe kleding B21-23-18
Aqua kleding BG11-23-34-49
Chocoladereep E23-25-27-59

Na het kleuren heb ik mijn meisje uitgeknipt en op een kaart in bijpassende kleuren geplakt. 

Voor nu zeg ik kleurige groetjes en tot een volgende blogpost,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten