vrijdag 30 december 2016

Joy

Hallo allemaal, bijna zitten we weer in het nieuwe jaar. Ik heb hier vandaag ook een kaart voor gemaakt.


De kaart is ingekleurd met de Molotow Aqua Twin Markers.


Ik heb een stap voor stap gemaakt, om te laten zien welke kleuren ik gebruikt heb. Hierboven heb ik de kleur 012 Cyan gebruikt. Zoals jullie op de foto zien heb ik de kleur op een gelammineerd velletje gezet en daarvan af opgenomen met de squeeze pen.


Voor de olijf mengde ik de kleuren 016 Yellow Green en 019 Brown, toen hsd ik het olijfgroen dat ik wilde. 


Ook voor de slinger in de afbeelding hierboven heb ik de kleuren 016 Yellow Green en 019 Brown voor gebruikt, deze heb ik weer vermengd tot ik de kleur groen had die ik graag wilde hebben.


Voor de muisjes hierboven in de afbeelding heb ik de kleuren 008 Pink, 019 Brown en de 035Warm Grey gebruikt.


Voor de schaduw in de afbeelding hierboven heb ik de kleuren 013 Turqoise en de 019 Brown gebruikt.

Ook de achtergrond stempels daar die heb ik gestempeld met markers hier heb ik de 019 Brown en de 012 Cyan voor gebruikt.


Ik wens jullie allemaal een zalig uiteinde doe voorzichtig als je vuurwerk af gaat steken en ik hoop jullie allemaal weer te zien in het nieuwe jaar waar wij gewoon doorgaan met onze creatieve dingen aan jullie te laten zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten