dinsdag 26 november 2019

happiness blooms from within

goedemorgen allemaal, 
vandaag heb ik klein foto-videofilmpje voor jullie. Ik heb dit keer een art journalpagina gemaakt met een twist. Ik heb hiervoor de mooie stempels van Paperartsy gebruikt.


De journalpagina bestaat uit 2 lagen. In de eerste laag heb ik cirkels uitgesneden en de voorkant heb ik verder versierd met doodling, een leuk contrast met een traditioneel getekende bloem.
Ik heb alle afbeeldingen die in de cirkel vallen, ingekleurd met Copic Markers. De rest van de afbeeldingen hebben ik niet ingekleurd. Ik vind dit zelf een grappig effect geven alsof alles wat licht vangt (in de cirkel) meer kleur krijgt. En dat is eigenlijk ook zo! Ziet alles er in de zon niet veel vrolijker uit?



Zo ziet de journalpagina er uit als je hem opslaat. 

In het onderstaande filmpje laat ik het kleurproces zien en de nummers van de gebruikte kleuren. 
Veel plezier en tot de volgende keer (het is dan alweer tweede Kerstdag, wat vliegt de tijd toch snel voorbij...)


groetjes

Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten