zaterdag 16 november 2019

Love and Roses

Hallo blogbezoekers,

Deze keer laat ik jullie in vogelvlucht zien hoe ik een achtergrond maak voor de digi van Powerpoppy Stamp.

Je heb nodig:
1 kleur Copic Sketch
Een stukje badstof, ik gebruik een washandje met veel lusjes
Copic cleaner vloeistof.

Ik heb mijn digistampd geprint op Perfect Colouring Paper, in het grijs zodat je een nolines- idee heb. De lijnen vervagen met het kleuren.

Als 1e "kleur" ik de achtergrond met de R11, in horizontale veegtechniek, vanaf de digistamp. Ik breng de kleur rond de hele digistamp aan.




Wanneer dit klaar is, maak je het stukje badstof nat met de Copic cleaner, vouwt het een beetje samen en drukt het, niet te hard maar ook niet te zacht, ongeveer 3 seconden.



Tussendoor ook laten drogen. Wanneer je klaar bent, zie je hele kleine stipjes.
Ik vind dit een superleuk effect geven aan je achtergrond.

Als de achtergrond geheel droog is, heb ik de grijze letters overgtrokken met een grijze multiliner. Daarna begonnen met het kleuren van de roos.

Voor de bloem gebruik ik B34 - R59 - R46 - R14.






Nadat ik de bloem ingekleurd heb, heb ik de woorden met een rode fineliner nagetrokken en ingekleurd.


Voor de bladeren gebruik ik B34 - YR67 - YR17  - YR03


En zo ziet mijn roos eruit zij geheel gekleurd is.


Ik wens jullie een superleuk weekend en hoop dat jullie dit eens gaan gebruiken in een achtergrondje! 
Tot de volgende keer!


1 opmerking: