dinsdag 4 februari 2020

Believe in yourself!


Hallo allemaal,

Heerlijk spelen met inkt. De Various ink van Copics vind ik prachtig. Ik heb op Yupo een hele bonte creatie gemaakt. Hieronder laat ik stap voor stap zijn, hoe het tot stand is gekomen.
Veel plezier en inspiratie gewenst.



Ik heb gewerkt op Yupo papier (synthetisch) en gebruik gemaakt van de schitterende Various ink van Copics en de Molotow one4all.


Als eerste heb ik druppels aangebracht op Yupo papier. Ik ben met drie kleuren begonnen. 


Met een penseel heb ik wat lijnen getrokken. Gewoon willekeurig.


Vervolgens heb ik een derde en vierde kleur aangebracht. Ook weer druppels. Ik heb het papier opgepakt en het even door elkaar laten lopen.


Vervolgens heb ik diverse maten glaasjes op het papier gezet. Ik wil namelijk grote "zeepbellen" gaan creëren. als de glaasjes op het Yupo papier staan, ga ik met een föhn voorzichtig de eerste laag droog föhnen. Ik doe dit niet met een heattool, omdat deze te veel warmte afgeeft en dit niet bevorderlijk is voor het Yupo papier. Yupo papier is namelijk synthetisch.


Ik kan zoveel lagen inkt nog aanbrengen als ik wil en mooi vind. In mijn voorbeeld heb ik nog wat goud aangebracht. Als ook die laag droog is, haal ik één voor één de glaasjes van het papier af.  Ik heb een brushpen gevuld met alcohol. Hiermee haal ik nog wat inkt weg in de "bubbel". Zo krijg je de doorzichtige schijn.


Dit herhaal ik bij alle bubbels. De randen van de bubbels zijn nu nog wat nat. Ik laat er wat kleine druppels goud invallen.


De bubbels zijn mooi, maar springen voor mij nog niet genoeg van mijn  creatie af. Het zijn nog geen focal points geworden. Ik ga met een zwarte stift accenten maken. Dit kan bijvoorbeeld met een Copic marker.


Je kan het ook met een potlood doen.


 Vervolgen ga ik met de Molotows one4all extra accenten aanbrengen. Ik zet wat stipjes hier en daar.


Met een oude creditcard breng ik nog wat streepjes aan. Daarna plak ik wat teksten op. Ook hieronder maak ik wat schaduw.







4 opmerkingen:

  1. Heel gaaf. Bedankt voor de duidelijke uitleg.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Do you realize there's a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will trigger intense emotions of love and instinctual attractiveness for you buried within his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, idolize and protect you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Desire Impulse

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him work harder than before to to be the best lover he can be.

    As a matter of fact, fueling this all-powerful instinct is absolutely mandatory to getting the best possible relationship with your man that as soon as you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately notice him expose his heart and mind for you in such a way he never expressed before and he will recognize you as the one and only woman in the world who has ever truly appealed to him.

    BeantwoordenVerwijderen