woensdag 22 april 2020

Copic cheeseburger monster

Hallo allemaal!

Hopelijk is iedereen nog ok? Zelf ben ik even ziek geweest met 'Corona klachten', maar ik ben gelukkig weer beter.
Vermaken we ons allemaal nog nu we een aantal weken thuis zijn?
Ik moet zelf 'gewoon' werken en daarnaast ben ik thuis lekker bezig met opruimen, tekenen en kleuren.
Vandaag heb ik een kleurplaat gekleurd uit het kleurboek 'Morning scribbles' van Chris Ryniak. Ik ben gek op zijn illustraties.
Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik. Hier weer een stap voor stap kleurengebruik.
Zoals altijd heb ik van donker naar licht gewerkt met meerdere lagen over elkaar.
Aan het eind het ik nog wat highlights aangebracht met een witte gel pen. 
Als er vragen zijn, laat het gerust weten.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten