zaterdag 19 december 2020

Gelli Plate met ARA acrylverf

 Hallo blogbezoeker's


Leuk dat jullie weer langskomen,

vandaag laat ik iets met de Gelli Plate en ARA acrylverf zien.

 

Ik heb er weer een film van gemaakt.

Het lukte niet alles zo als ik wilde in de film,

dus schrijf ik dat hier nog even op.

 

Voor mijn eerste verzoek had ik 

Technical Drawing Paper 250gr. gebruikt van Clairefontaine

dat werkte heel goed maar omdat ik een fout gemaakt heb bij de schaduw

ben ik opnieuw begonnen en heb hiervoor 

Perfect Coloring Paper genomen.

Op het Perfect Coloring Paper kon ik dus de inkt van de

Copic Drawing Pen niet goed uitvegen,

dus heb ik dan de Flame Solid Wax Marker gebruikt.

Dat werkte gelukkig, maar ook niet zo goed als de

Copic Drawing Pen op het Technical Drawing Paper,

dus volgende keer weet ik wat ik gebruiken ga😉

Om de vierkanten papiertjes op het papier te plakken

heb ik goedkoop tape genomen en dat beschadigt

het papier wel een beetje, dus zal ik volgende keer

maskeerfolie nemen.

Voor de schaduw heb ik de Copic Gasenfude genomen,

daar kun je echt mooie donkere schaduw mee maken en is watervast,

let wel op hoe de schaduw valt😊

 

                

 

Ik kan echt een Gelli Plate aanraden, het is zo leuk om mee te werken!

De stempels zijn natuurlijk ook nog in te kleuren,

maar ik wilde wat kontrast houden en niet dat het te bont wordt.


 

Leuk dat jullie er weer waren, tot volgende keer.

 

Fijne dag allemaal!

Groetjes


 

 

1 opmerking:

  1. Hoi.
    Mooi geworden.
    Bedankt voor de leerzame beschrijving ga zeker het filmpje nog kijken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen