woensdag 13 oktober 2021

Gefeliciteerd

 

Gezellig dat jullie weer komen kijken, vandaag heb ik een verjaardags kaart gemaakt met 2 stempels en de Derwent lightfast potloden.


Wat heb je nodig: kraft papier 10x14,8 cm ,stempel inkt en een zwart potlood 

                             Stempels Lesia Zgharda  nr 333, en 173 

                             Bloemen: wit 100, Foliage 64, blue violet 34, violet 33, 

                                              wild lavender 31, heather 30                                                      

                           Bladeren: wit 100 ,olive earth 67, forrest 66, foliage 64,   

Begin met de bloemen stempel een afdruk te maken en daarna ga je de delen die je licht wil hebben wit maken  


Dan ga je spelen met de potloden zet donker waar de schaduw is en in het midden een beetje groen.

Daarna de ander kleuren er tussen en blend het geheel af met het witte potlood


Als de bloem gekleurd is dan kun je het maskeren en dan de achtergrond stempel er over heen zetten.



Hier ben ik langs de buitenkant schaduw gaan aan brengen  en een beetje vervaagd met een doezelaar. Aan de binnenkant heb ik nog wat wit aan gebracht.

Een passende tekst erop en ik heb er een gekleurd papier er achter gedaan en een dubbele kraft kaart er achter geplakt.

 

 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren, en tot de volgende keer 


                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten