woensdag 17 november 2021

Believe in christmas

 

Hallo Bloggers:

leuk dat jullie weer even komen kijken, de kerst begint nu toch wel op te schieten en je kan maar niet vroeg genoeg beginnen met de kerst kaarten. Daarom heb ik een slimlijn kaart gemaakt en de stempel  gekleurd met de light fast potloden.


  wat heb je nodig: potloden, stempelinkt, paint on naturel, Trinity stamps 2021,

 mask Sl-es-mask 39

  distresinkt ground espress, maskpapier,  binnenkaart 20,5 x9,5 buitenkaart 21x10.

de potloden die ik heb gebruikt zijn de lightfast muts:  1000, 19, 17, 13.

gezicht, neus 100,23,22,21

 baard:100,93,94,96  schoenen:99,93   kerstbal groen:100,61,63,62  geel:100,8,3,2 

  dop:100,78,72,73                                                                                                                                                                                                                                                                            

  als eerst de kaart op maat gemaakt en gestempeld , daarna gemaskerd om de achergrond te kunnen maken.

de eerste laag heb ik met wit gekleurd,zo dat de kleuren helderder over komen de eerst laag met donkerrood. daar waar het donkerst moet zijn 


 


daarna met de volgende kleur midden rood

met de lichtste kleur de muts verder gekleurd, ik heb deze stappen nog een keer herhaald om nog meer
kleur op je papier te krijgen
als laaste heb ik de kleuren met een blender potlood gemengd. op die manier heb ik de hele stempel in gekleurd.

 
onder de bal heb ik nog wat schaduw gemaakt met zwart. tekst erop en matten.


ik hoop jullie weer wat ideetjes hebben op gedaan en lekker gaan kleuren het is ontspannend en niet 
moeilijk om te doen.

tot de volgende keer: 

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten