zondag 19 juni 2022

Red rose met Copic's

 Hoi Hoi

Leuk dat je weer langskomt,

vandaag laat ik een roos zien met Copics en de Copic Ink


Ik heb eerst een roos getekend met een Copic Multiliner, je kunt natuurlijk ook een mooie stempel gebruiken, of mijn roos natekenen.

Je hebt heel glad papier nodig, Yupo bevoorbeeld, ik heb steenpapier gebruikt.


Als eerste heb ik het papier met Activator natgespuit, en er dan een paar druppels R24 op laten vallen. Dan de inkt gelijk met een rietje uitblazen.

Hetzelfde doe ik met R46


Dan doe ik 1 of 2 druppels inkt op een schilderspalet en neem een brushpen gevult met Activator.


Door met de brushpen op mijn vinger te kloppen, maak ik spetter's op de tekening.


 Dan begin ik met R59 de schaduwplekken

van de roos te kleuren.


Dan ga ik verder met R46, je hoeft niet mooi te blenden,dat lukt toch niet op dit gladde papier.

Ik kleur de rest met R27 en laat wat plekjes zonder kleur.


De steel van de roos doe ik met G29


Voor het lichte gedeelte van de steel neem ik YG17


Dan doe ik ook wat YG17 op het palet en maak daar ook spetter's mee.


Met de witte Molotow Acrylic Twin maak ik dan nog highlight's op de roos.


Dit is het eindresultaat. Het is echt heel leuk om te doen, probeer het ook maar eens.

Ik wens je een hele fijne dag,

liefs 




1 opmerking: