vrijdag 8 juli 2022

Copic ink op Yupo.

 Hallo allemaal,

Vandaag weer een post van mij. Deze keer heb ik een filmpje voor jullie. In dat filmpje ga ik jullie laten zien hoe ik achtergrondjes maak op Yupo papier met de Copic Refills.

Het is warm vandaag en dat betekent dat de alcoholinkt heel snel droogt, Dan is het niet handig om met foto's te werken. Vandaar weer eens een filmpje.


Wat heb je nodig:
-yuppo papier
-copic ink refills
                                 . voor het koetje: B02-YG25
                                           .voor de pinguïns: R35-RV21-Y18
                                        . voor de beer: BG01-RV21-Y21
-rietje of ink airblower
-alcohol 96%
-lift inkpad
-achtergrondstempels naar keuze 
-plaatjes naar keuze
-copic multiliner Dikte naar keuze.

Ik zou zeggen, neem lekker een kopje thee of koffie en bekijk het filmpje door op de link te klikken.


Veel kijkplezier en tot mijn volgende post.


1 opmerking:

  1. Super wat een pracht kaarten en duidelijk uitgelegd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen