donderdag 28 juli 2022

In a world where you can be anything, be kind

 Goedemorgen allemaal,

Juli is alweer bijna ten einde en voor mijn gevoel betekent dat ook altijd dat de zomer voor het grootste gedeelte er weer op zit...helaas! Natuurlijk hebben we augustus nog en september kan ook nog heel mooi zijn.

Vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met een setje digi stamps van Vera Lane - Toucan Do.

Dit setje bestaat uit een meisje, twee  verschillende toekans en twee tekstjes. In Word heb ik er een leuk geheel van gemaakt en daarbij één van de twee tekstjes gebruikt. Het leuke van deze setjes is dat je verschillende set-ups kan maken en ook setjes door elkaar kunt gebruiken.

Ik print het altijd eerst een keer op gewoon print papier en als ik het dan allemaal vind kloppen qua grootte e.d. dan print ik pas op het Perfect Colouring Paper. Wat mij  betreft nog altijd de nummer 1 voor het kleuren met Copic Markers.


Gebruikte Copic Markers:

Huid: E21, E00, E000 en E0000

Haar: E37, E35, Y21 en E50

Gras: YG67, YG17, G05, YG13, YG03 en YG01

Rood: R59, R39, R29, R24 en R14

Blauw: B24, B23, B21 en B00

Turqouise:  BG15, BG45, BG32 en BG13

Oranje: YR09, YR04, YR15 en YR12

Grijs : C10, C8, C6 en C4


Voor iedereen die op vakantie is of nog gaat...een hele fijne vakantie!

Mocht je niet op vakantie gaan dan wens ik je een hele fijne tijd thuis toe. "Tuinesië" kan ook prachtig zijn.

Bedankt voor het langs komen en tot de volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten