woensdag 13 juli 2022

Rozen

     Hallo allemaal,



gezellig dat je weer een kijkje kom nemen. Vandaag neem ik jullie mee in het maken van een slim lijn kaart met roos. 

Wat heb je nodig: aquarel papier, slimlijn stans, maskeer papier, stempel roos

                             (altenew130501/3005)

                              aquarelverf (Buff titium,  quinacridone rose, sap green

                              deep sapgreen,olive green)

                              achergrond stempels, mask, gekleurd papier tekst 

                              kleurtjes distress.

Als eerst stans ik de slim lijn kaart uit in aquarelpapier waar ik op gaat stempelen.


op maskeer papier stempel ik alle onder delen van de roos die ik wil stempelen en knip deze uit


zo stempel ik de hele roos, bedenk goed wat je voor aan wil hebben als eerste te stempelen.

met aquarel verf  maak ik een mengsel van buff titanium en een klein beetje quinacridone rose een champagne achtige  kleur. En schilder de roos  daar waar ik het donkerst wil hebben begin ik ook

De bladeren en de stam met de groen tinten.


  Voor wat meer speelse effect heb ik de roos met maskeer papier beplakt en met de mask,

  achtergrond stempels de achtergrond gedaan.


en afgemaakt met de overige slimlijn stanssen.



Nu vind ik het mooier 

Ik hoop dat ik jullie een idee heb gegeven met deze mooie rozen stempels en het zelf ook gaat proberen.

Tot de volgende keer!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten