zaterdag 19 november 2022

Iris met Gelli Plate en Copics

 Hallo allemaal


Ik ben weer eens met de Gelli Plate bezig geweest.

Je krijgt zulke mooie resultaten met Copic Refills en acrylverf.

En het is zo leuk en makkelijk om te doen!

 

Ik heb de acrylverf van ARA gebruikt, 

dat is hele hoogwaardige verf.

Ik heb dat in een testbericht gezien,

er werd Amsterdam Acrylverf

Amsterdam Expert Acrylverf en 

ARA Artists Acrylics getest.

De ARA verf wordt als het beste aangegeven.

 

Verder heb ik Pronty stencils gebruikt,

2 ervan zijn van Julia Woning. 


Ik heb weer eens een film gemaakt,

kijk maar eens hoe makkelijk het is om te doen.😉


          

Hier nog een lijstje met de kleuren die ik gebruikt heb:

Voor de Gelli Plate: Copic Various Ink: B69, FRV1, BG45

ARA Acryl verf: Vleestint

Copic's voor de Iris:  

R20, R22, B63, B66, B69, B39

RV66,  G82, G46, G99

Ik hoop dat je er gelijk zin in krijgt om het ook uit te proberen.

Hier nog het eind resultaat en tot volgende keer.

 

Liefs 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten