dinsdag 29 november 2022

Draakje met candy cane

 

Goedemorgen allemaal,

29 november en de feestdagen staan dus alweer voor de deur. Voor de één een tijd van vreugde, voor de ander een tijd van eenzaamheid. Juist in de feestmaand besef ik me altijd extra dat niks vanzelfsprekend is. 

Eerst komt nog sinterklaas, maar in tussen ben ik alweer druk bezig met mijn zelfgemaakte kerstkaartjes. Ik kocht onlangs via Etsy een draakje van LeeHollandArt en ik printte deze uit op het Perfect colouring paper.

Dit papier gaat moeiteloos door de printer en is nog altijd mijn favoriet om op te kleuren met Copic Markers. Ik printte de afbeelding bewsut niet te groot, kleine kaartjes vind ik ook altijd zo schattig. Alléén de afbeelding en verder geen loze ruimte er omheen. 

Ik gebuikte de volgende kleuren:

Draakje groen tint - YG00, YG03, YG07, G7, G9, G17 en G28

Draakje roze buik en snuit - R00, R20 en R22

Draakje vleugels - BV000, BV02, BV04 en BV08

Rood in de muts en de candy cane - R14, R24, R27, R29, R39 en R59

Sneeuw bontmuts en de grond - W00, W0. W1, W2, W3 en W4

Lucht - B60, B41, B32 en B34


Nog een paar stipjes met een witte Molotov one4all marker om het af te maken.

Ik heb twee stukjes van de candy cane uitgeknipt, zodat ze speels uitsteken buiten het kaartje. Nog getwijfeld of ik er een tekstje op moest stempelen, maar toch niet gedaan. 

Ik heb nog wel even het kaartje gemat op een andere kleur cardstock zodat het draakje er ook echt uitspringt.



Ik hoop dat jullie het een leuke blogpost vinden en misschien eens eens een groen draakje gaan kleuren met deze tinten, of iets compleets anders natuurlijk! Voor nu wens ik jullie een fijne woensdag toe en graag tot de volgende keer!




1 opmerking:

  1. Beeldig en zo leuk die candy cane die uitsteekt! Gezellige pakjesavond Mieke, ben altijd blij iets van je te zien want dan ben je *okay* en de vochtige herfst is niét de beste tijd..
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen