maandag 19 december 2022

Een snelle kerstkaart met Copic's

Hallo blogbezoeker


Leuk dat je weer langskomt op onze Blog.

Ik ben weer te laat begonnen met kerstkaarten, dus heb ik maar snel een schets gemaakt met een Copic Multiliner en die dan ook snel gekleurd met Copic's.
De highlight's heb ik met een Molotow Acrylic Twin gemaakt.

Mijn man drukt ze dan op de computer uit en ik snij ze dan en plak ze op mooi karton.
En klaar heb ik dan veel kerstkaarten.😉
 
 
Ik heb er een film van gemaakt, veel plezier met kijken.

         

 

Dit zijn de Copic's die ik gebruikt heb:

G28 

R27

Y19  

BV20

 B000, B12, B18

C2, C4,C5, C6

E02, E23, E25, E27, E31, E44, E49
 
En dit is het eindresultaat van mijn snelle schets.
 

Bedankt voor het langskomen en tot volgende keer.

Liefs




 

1 opmerking: