dinsdag 28 februari 2023

Cute girl and little dogs

 


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het aan mij de beurt om jullie wat kleur inspiratie te geven hier op het blog.
Het is de laatste dag van februari, de eerste twee maanden van 2023 zitten er dus alweer op.

Ik koos voor een digitaal afdrukje van LendalArt en printte deze op Perfect Colouring Paper.

Ik viel voor dit afdrukje omdat ik wel houd van een uitdagende bos met haren. Ik word helemaal 'zenn' als ik streepje voor streepje, laagje voor laagje al het wit zie verdwijnen. Het is een tijdrovend klusje, dat wel.


De door mij gebruikte Copis Markers zijn:

Huid - E0000, E000, E00, E21 en R20
Haren - YR21, YR16, YR07, E08, E18 en E29
Rok - B63, B66 en B69
Blouse - BG11, BG13, BG45 en BG15
Grijs hondje - C00, C1, C4, C6 en C8
Bruin hondje E30, E31, E35, E87 en E89

Met een witte Molotow marker zette ik stipjes in de ogen van het meisje en ook in de ogen van beide hondjes.

Door zoveel kleuren te gebruiken voor het haar gaat het een beetje 'leven' vind ik. 

Als er vragen zijn dan stel ze gerust. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dinsdag toe en graag tot maaart!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten