maandag 22 januari 2024

Bloemen

 Hallo allemaal,

Vandaag mijn eerste bijdrage voor het blog van 2024.
|Ik hoop weer een inspiratie voor jullie te kunnen zijn het komende jaar.



Met het opruimen van mijn hobbykamer kwam ik deze digi tegen. Weet alleen niet meer van wie deze is.Ik heb hem in gekleurd met Copics.

Voor de bloemen heb ik R82, RV55 en RV17 gebruikt.

Voor de bladeren heb ik YG03, YG17 en YG67 gebruikt.


Voor de beker/vaas heb ik E31, E35, E35 en E37 gebruikt.
Voor de kop en schotel heb ik B00, BG53 en BG 57 gebruikt.

Om het tarfeeltje niet te laten zweven en ik er onder schaduw aan gebracht.
Hiervoor heb ik N0 en N2 gebruikt.

Als laatste heb ik nog Derwent Lightfast potloden gebruikt.
Voor de bloem: Magenta 
Voor de beker/vaas : Mars Orange 
Voor de kop en schotel Peridot(Blue)

Dit was mijn blogpost voor deze maand. Hoop dat ik jullie inspiratie heb gegeven en tot de volgende keer.

Marja Groenewout














Geen opmerkingen:

Een reactie posten