donderdag 25 januari 2024

Planner pagina met de sketchers.

 

Hallo,

Vandaag is mag ik weer iets laten zien. Deze keer heb ik gekozen om een pagina te maken in mijn planner met de sketchers. Ik heb voor deze pagina 6 kleuren gebruikt en dat zijn:PL180- PL205- K430- K425- K415-K410


Om te beginnen heb ik met de sketcher wat kleur aangebracht op een kraftsheet en daar water opgespoten en daar mijn papier ingedept. Daarna papier eerst gedroogd en toen de stappen herhaald met een andere kleur en dit kun je net zolang herhalen tot je tevreden bent over de achtergrond.


Daarna heb ik op de ronde geliplate (10cm) ook met de Sketchers PL180-PL205 wat kleur aangebracht en hier ook wat water op gesprayd en een afdruk gemaakt op de achtergrond.

 
Daarna heb ik boven in de hoek een bloem gestempeld.


Nu heb ik met door met een penseel met water het in de bloem nat gemaakt en de kleur opgedept met keukenrol en dit heb ik herhaald tot ik zoveel mogelijk de kleur uit de bloem heb. Ook heb ik nog wat waterdruppels laten vallen in de afdruk met de geliplate.


Hier zie je dat ik de bloem heb ingekleurd met de kleuren die ik eerder al noemde.



Als laatste nog wat gestempeld op de achtergrond.  Ook hiervoor heb ik de sketchers gebruikt om te stempelen. Heb gewoon met de sketcher wat kleur aangebracht op de stempel en gestempeld.

Ik heb eigenlijk twee pagina's gemaakt. Ik was weer zo bezig dat ik helemaal vergeten was om foto's te maken dus toen nog maar een pagina gemaakt met een andere bloem zo heb ik nu een dubbele pagina in mijn planner . Dus laat ik jullie de eerste pagina ook even zien.


 Hier nog een foto van de pagina's samen.
Je kunt dus met alleen het gebruik van 6 kleurtjes met je sketchers een hele leuke pagina of kaart maken.



Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze post.
Graag tot de volgende keer.



1 opmerking: