donderdag 22 februari 2024

Art Journal pagina


Hallo bloggers,
Hier is mijn bijdrage voor februari 2024. Deze keer heb ik een Art Journal pagina gemaakt.
Het volgende heb ik gebruikt om deze pagina te maken: Aquarel papier, Molotow Sketchers, diverse Copic markers en diverse stempels.


Eerst heb ik op een acetate sheet met Sketcher marker Marigold gescribbeld. Dan met een waterspray nat gespoten. Toen het acetate omgedraaid en op het aquerel papier gelegd. Toen met behulp van je handen op de acetate de natte inkt verdeeld. Daarna gedroogd en nog herhaald met Melon en Sky Blue middle.


Toen ik tevreden met de achtergrond was heb ik eerst de grote vlinder gestempeld. Daarna nog een keer op Perfect Coloring Paper (PCP). De vlinder toen ingekleurd met Copic markers.
Gebruikte kleuren:  YR 15, YR 68 en YR 27.
                                YR 14, YR 18 en E 09.
                                Y 13, Y 15 en Y17.
 Daarna de vlinder uitgeknipt.


Nadat ik de vlinder had gestempeld ,ben ik aan de slag gegaan met diverse achtergrond stempels.


Toen heb ik de kleine vlinders gestempeld op PCP en ingekleurd met Copic markers.
Gebruikte kleuren voor de grootste vlinder: B 23, B02 en B 00
Gebruikte kleuren voor de kleinste vlinder: BG 10, BG 32 en BG 34.
Daarna ook deze vlinders uitgeknipt.

Gespetterd met de gebruikte Sketchter markers.
Daarna de vlinders op de pagina geplakt en een tekst er bij gezocht.

Dat was het weer voor deze maand . Ik hoop jullie weer wat inspirate hebben opgedaan.

Groetjes, Marja Groenewout










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten