dinsdag 13 februari 2024

Valentijn

 


 

Hallo bloggers,

Morgen is het Valentijns dag, en hoe leuk is het om je geliefde of dierbare een kaart te sturen, ik weet al wie mijn Valentijn word. En jullie?
Wat heb je allemaal nodig om de kaart te maken:
Copic Refill, Copic markers,Copic Activator, Postage collage A6 Die Waffle Flower, A6 Bloks SKU421581

Stempels Whimsy Donkey Love, stempel postage  Wow goudfolie.


Allereerst heb ik een achtergrond gemaakt met de refills RV69, RV29, RV25 RV23 en goud folie
Daarna heb ik met collage de rechthoeken gesneden


Uit wit cardstock heb ik de collage gestanst en de rechthoeken er op geplakt
Met de copicmarkers C3, C4, C5, C6 en RV23, RV25 RV29 R59, de stempels gekleurd 


Hoefjes met W3 EN W5


Nog wat postzegel stempels erop en hartjes en klaar is je Valentijn kaart. 
Ik hoop jullie weer wat geïnspireerd te hebben en dat er veel Valentijn kaarten verstuurd worden.
Tot de volgende maand 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten