donderdag 29 februari 2024

Copics meets gnoom



Goedemorgen allemaal,

Het is 29 februari vandaag en dat voelt als een soort bonus dag vind ik altijd. En op deze extra dag ben ik hier op het blog met wat inspiratie voor jullie.

Ik kleurde een digi in van Lee Holland Art. Een super leuke gnoom met een punthoedje in de vorm van een lieveheersbeestje. Dat roept meteen een lentegevoel bij me op, was het maar weer zover. Lekker naar buiten zonder jas!

Ik kleurde met de copic markers op het perfect colouring paper. Voor mij nog altijd het favoriete papier in combinatie met copics.


Hier onder volgt een lijst met markers die ik heb gebruikt:

Huid - E000, E01, E21 en E11
Puntmuts - R24, R27, R29, R39 en R59
Oranje jasje - YR12, YR16 en YR07
Bontkraagjes - W00, W0, W2 en W4
Boomstam - E23, E27, E29 en E89
Gras en blaadjes - YG01, YG06, YG67, YG97, YG99 en G28


Het gras heb ik gemaakt door allemaal stipjes te zetten met de punt van je copic marker. De donkerste kleuren zijn hele kleine stipjes en hoe verder je naar de lichtere tinten gaat, de groter je de stippen maakt. Kleine stipjes maak je door de marker heel kort het papier te laten raken en voor de grotere stippen druk je de marker net iets steviger op het papier. Gewoon lekker proberen en kijken wat er gebeurd.

 Ik wens jullie een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten