donderdag 26 januari 2017

Notitieblokje met de Molotow Aqua Twin Markers

Hallo Allemaal,

Zijn jullie ook fan van die mooie notitieboekjes met je eigen creaties?
Vandaag wilde ik jullie er eentje laten zien die ik gemaakt heb met de Molotow Aqua Twin Markers.
De achtergrond heb ik ermee gemaakt en de klaprozen ermee ingekleurd.
Ik zal proberen aan de hand van foto's te laten zien hoe je dat kunt doen.


  • Wat heb je nodig:
  • Een klein Notitieboekje
  • Aquarelpapier
  • Een paar kleurtjes Molotow Aqua Twin Markers
  • Squeeze pen
  • Plastic sheetje
  • Stempels naar keuze
  • Zwarte stempelinkt
  • Versamark
  • Witte embossingpoeder
  • Heattool
  • keukenrol
  • Molotow Liquid pen Zwart en Wit
  • Misty
  • Derwent Inktense kleurpotloden
Om te beginnen snijd je je aquarelpapier op de maat van je boekje.

 

Breng met de beitelpunt van je marker kleur aan op je plastic sheetje en spray er water over.

 

Haal je papier over je sheet en beweeg het wat heen en weer. Haal je papier eraf en kijk of het naar je zin is. Eventueel herhaal je dit.
Laat je papier drogen of droog het met de heattool.

 

Stempel nu met behulp van je misty of een gewoon acrylblock je stempel met Versamark op de achtergrond. Daarna strooi je er witte embossingpoeder over en verhit dit met de heattool.
Daarna kan je beginnen met inkleuren. Ik heb eerst de blaadjes nat gemaakt en daarna met de Squeezepen de kleur aangebracht vanaf het plastic sheetje waarop ik wat strepen met de marker heb gezet.


Terwijl dit droogt, kan je de achtergrond verder stempelen.


De stempel bovenaan heb ik ingekleurd met Derwent Inktense potloden. Dit zijn aquarelpotloden. Dus je brengt wat kleur aan en dat bewerk je dan als verf met je squeezepen.
Als afwerking met een Molotow Marker wat zwarte en witte accenten gegeven.


Op deze foto kan je dat beter zien.


Als laatste heb ik ook de klaproos bijgewerkt met kleurpotlood en ook hier en daar wat oranje aangebracht. Doe dit wel als je eerste laag goed droog is. Gebruik eventueel je heattool.

De gebruikte stempels zijn van Studio Light, Chocolate Baroque en Design by Ryn.

Groetjes Marianne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten