vrijdag 13 augustus 2021

Follow your heart

 𝕱𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙

Hallo allemaal, leuk dat je komt kijken.

Vandaag heb ik weer een mooie post voor jullie, natuurlijk met de nieuw collectie van Just Lou Mindfull Moodling.

Welke materialen heb je nodig: 

Panpastel 430.5, 520.5, 620.3 

Tools voor de panpastel / fixatiespray / versamark/ 

Daniel Smith aqaurel verf cobalt blue, french ultra marine, Quinacridone rose.

Mask/stencils nr 20, 21, 22 / hartstampel nr 44/ cuttingdy/stans nr 28 

Achtergrond stempels/ distress glaze, prize ribbon/ distress inkt prize ribbon./ witte gelpen

Scrapvel nr 44 

De achtergrond heb ik gemaakt met 3 kleuren panpastel en daarna gefixeerd 



Vervolgens heb ik met versa mark en stencils/mask een patroon aangebracht op de achtergrond en weer gefixeerd.
Daarna op de achtergrond stempels erop 
Met een blending tool en de distress ink langs de buiten kant van de kaart zodat je een klein beetje schaduw krijg.
Het hart

Het hart heb ik gestempeld met versa mark en daarna verhit met embossing glaze . 
Stans het hart en ook dit beinkt met versamark en de glaze, hierbij heb ik dit 2x gedaan zodat het overal goed zit.
Ook de clipjes die in de stans zitten heb ik voorzien van versamark en glaze 
 

Nu kan je het hart met aqaurel verf inkleuren


In het hart heb ik nog wat gedoedeld en daarna in elkaar gezet vervolgen deze op de achtergrond geplakt.
Hier en daar nog wat highlights in de achtergrond aangebracht. 
Mooi tekst er op en wat schaduw aan gebracht. Gemat op een blauwe achtergrond en daar achter nog wit. 



Leuk dat jullie zijn komen kijken en veel plezier met het maken van je eigen creatie
Tot de volgende keer  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten