zaterdag 28 augustus 2021

She is messy but she is a masterpiece

 


Goedemorgen allemaal,

Deze keer laat ik een iets kortere blogpost zien dan jullie van me gewend zijn, maar daarom niet minder leuk. Hoop ik:-)

Ik heb een stempel uit de lijn Just Lou Mindful Moodling van Studio Light ingekleurd. Dit heb ik gedaan met heel veel verschillende kleuren blauwe Copic Markers. Ik heb gewoon alles op tafel gelegd en ben aan de slag gegaan. De 'negatieve ruimtes' heb ik ingekleurd met de donkerste blauwe marker die ik heb, de B99.


Ik drukte de stempel af op het Perfect Colouring Paper, mijn favoriet als ik kleur met Copic Markers.

Nadat alles ingekleurd was heb ik her en der met een witte Molotow marker nog wat accenten aangebracht. Met een witte ne gouden Molotow marker natuurlijk nog wat spetters.

De tekst komt van een vel designpapier uit dezelfde lijn als de stempel.

Om de randen van de stempel heb ik nog wat extra lijntjes toegevoegd voor een speels effect.
Verder heb ik de kaart vrij basic gehouden, soms is simpel mooi genoeg.

Dit was het voor vandaag en hopelijk tot de volgende keer!

Fijn weekend allemaal.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten