zondag 19 september 2021

No Rain No flowers

Hallo Blogbezoekers

 
Leuk dat jullie er weer zijn!
 
Ik ben weer eens aan de slag gegaan met mijn Copic's
en Various Ink.
 
Ik heb Glossy Paper van Ranger gebruikt,
een bloemenstempel van 
Essentials by Studio Light
en een text stempel van
Art by Marlene
 
 
Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb,
 een spuitje en Copic Activater spray.


Ik spuit eerst het papier nat en laat er dan een paar druppels
Various Ink Y17 opvallen.
 
 
Hetzelfde doe ik met YR09
 

en dan nog met E49
 

Het moet allemaal snel gaan want de activator
droogt snel op het papier.
 
En dan beweeg ik het papier alle kanten op
zodat het verloopt.
 

Ik heb het nog een keer nat gespoten en er wat druppels
op gedaan want met tussendoor foto's maken,
droogde het toch te snel😉
 


 Dan heb ik met het spuitje er wat druppels alcohol
op laten vallen.
 
 
Daar waar ik de druppels heb laten vallen,
heb ik ook weer een paar druppels Various Ink
in laten vallen.

 

De achtergrond ziet er nu zo uit.
 
 
Nu begin ik met de bloemen,
ik neem eerst Y15 en kleur
de hele bloem.
 

Dan ga ik van donker naar licht werken
en neem nu R08
 

R08 ga ik blenden met YR09
 

Dat ga ik weer blenden met YR04
 

Ik ga verder met Y17
 
 
Als laatste dan nog een keer met Y15
 

Zo doe ik alle bloemen
 

Dan ga ik met het groen verder en begin met
YG25
 

Dan komt G28 als donkerste kleur aan de beurt.
 

En die wordt geblend met G07.
Dan ziet het er zo uit.
 

Dan heb ik de stempel uitgeknipt met een wit randje 
er omheen anders zou het niet te zien zijn op
het kleurrijke achtergrond.
 
Ik heb met een witte Molotow Acrylic Twin
witte puntjes gemaakt in de bloemetjes 
en op de hoeken van de kaart.
 
Ik heb het eerst op wit karton geplakt 
en daarna op een oranje kaart.
 
 
Dit was hem weer,
bedankt voor het langskomen.
 
Een fijne dag allemaal!
 


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten