maandag 25 december 2023

Kerstfeest

 Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om hier iets te laten zien, maar als eerste wil ik jullie allemaal een hele fijne kerst wensen.

Deze keer heb ik gekozen om Christmas Party van Lana Green te kleuren met potloden.
Hiervoor heb ik de Lightfast, Procoulor en de Chromaflow gebruikt, ik vind het fijn om al deze potloden met elkaar te gebruiken soms mis je toch een kleur die in een andere serie wel zit.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Huid- Lightfast Ruby Earth, Mars Violet, Dusty Pink, Cinnanmon, Salmon, Pale Pech, Chanmpagne, White, Sienna en van de Chromaflow 0800 Blush Pink.
Ogen- Lightfast Cloud Grey, Pale Peach, White, Racing Green, Green Earth, Black en een witte Molotow Marker.
Wenkbrouwen- Procolour 55 Burnt Umber en 56 Van Dyke Brown.
Lippen- Chromaflow 0800 Blush Pink, 2000 Raisin, 0610 Pompain Red.
Haar- Procoulor 55 Burnt Umber, 56 Van Dyke Brown en 04 Champagne.
Rood jurk ,besjes en lint- Lightfast Cherry Red, Derwent Red, Black en Chromaflow 2000 Raisin en 0610 Pompain Red.
Gouden Strik- Lightfast Sepia, Apricot, Golden Sun, Mustard en Gold.
Groene blaadjes. Lightfast Foliage, Ivy, Forrest ,white. Green Earth , Pine, Racing Green , White.

Dit was dan weer mijn laatste post voor dit jaar.
Graag weer tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten