vrijdag 22 december 2023

Tulpen

 





Hallo allemaal, alweer mijn laatste post van dit jaar. Wat is de tijd weer omgevlogen. Nog een paar dagen en 2023 is verleden tijd. Ik wens jullie al het goede voor 2024.

Vandaag breng ik een beetje voorjaar in deze feestmaand.

Deze gratis tulpen heb ik op Pixabay gevonden.. De foto gedownload en uitgeprint. Gewoon op kopieerpapier. De achterkant hen ik "ingesmeerd" met een grijze PanPastel, maar het kan ook met een grafiet potlood. Je maakt als het ware je eigen carbonpapier.


Daarna leg je het velletje op de cardstock die je wilt gebruiken. En trekt het geheel over en probeer zoveel details als mogelijk over te nemen.



Dit is dan het resultaat en kan het kleuren gaan beginnen. Ik heb ik gedeeltes de lijnen van het PanPastel weggegumd, zodat ze nog heel licht te zien waren.

Ik heb ze met Copic markers gekleurd.

Dit zijn de kleurwn die ik gebruikt heb!


Dit is het eindresultaat van de Copic markers.


Daarna heb ik nog kleurpotloden gebruikt en schaduw onder de tulpen aangebracht'
De kleurpotloden die ik gebruikt heb zijn:
- voor de tulpen : LightFast Bordeaux, Heather en White.
- voor de bladeren: Lightfast Foliage, Ivy en Lichen Green.
De schaduw is met Copic markers gedaan.

Dit is het eindresultaat! Op maat gesneden en gemat.

Hoop dat ik jullie weer inspiratie geleverd.

Allemaal hele fijne feestdagen en een creatief 2024!
Tot volgend jaar!

Groetjes Marja Groenewout




Geen opmerkingen:

Een reactie posten