woensdag 13 december 2023

Kerstkrans

 

Hallo Bloggers,

De laatste blog van mij mij weer dit jaar, en wat gaat het hard. We zitten volop in de feest maand en we zijn met van alles druk, dit keer heb ik een kaart gemaakt met de potloden.

De digi is van Diny Sprakel en deze kun je kopen bij haar in de creatieve ruimte.

Wat heb je allemaal nodig: digi stempel, craftpapier en potloden. 

Ik heb de digi verkleind in word op kaart formaat 14x14cm

    


 
Met wit kleur ik de eerste laag en daarna met verschillende groen tinten en een bruin  de dennentakken en hulst bladeren. Basil, Racing Green, Mountain Green, Foliage,IvyGreen,Grass Green, Seaweed Green, Lichtengreen,

Met verschillende rood tinten de strik en de bessen met de roze tinten Cherry Red en Derwent Red.



Om de krans meer diepte te geven heb ik rondom wat Sepia Natural Brown aangebracht. 

Soms vergeet ik foto,s te maken, hier al weer het eindresultaat


Dit was het weer voor deze maand, ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een creatief nieuwjaar.

Tot volgend jaar!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten