woensdag 2 augustus 2017

Een A5 map pimpen met de Gelliplate!


Hallo allemaal

Doordat ik een aardige voorraad begin te krijgen met de Gelliplate achtergronden, heb ik besloten om een A5 map op te pimpen met de Gelliplate.

Schuur eerst met schuurpapier over de map heen. En daarna met een droge doek eroverheen, hierdoor hecht je verf beter.
Begin met witte acrylverf op je Gelliplate. Afdrukken op je voorkant van je kaft.


Hierna rol je groene verf uit op de GelliPlate.


Leg hier wat stencils op en druk met printerpapier op de stencils wat overtollige verf eraf.


Dan haal je de stencils eraf en maak je een afdruk op je map.


De volgende laag wordt met blauw en paars.



Ik leg er weer een stencil op.


En ik herhaal de vorige stap nog een keer, en dan ziet de kaft er zo uit:


Nu nog een laagje, met wit en paarse acrylverf en een stuk kant.


Rol eerst de verf uit over de Plate en leg het kant er daarna overheen.


Ook hier weer een herhaling van de vorige stappen (printerpapier, stencils eraf en een afdruk maken op de A5 map)
Daarna rol ik zwarte acrylverf uit over de Plate en leg er een groot rond stencil op.



Ook weer met kopieer papier de acrylverf afgehaald.
Daarna weer een afdruk gemaakt op de map.


Met een zwarte Molotow marker extra lijnen aangebracht.


Uiteindelijk heb je een leuke A5 map om je achtergronden in te bewaren.


Ik hoop dat jullie er inspiratie van hebben gekregen. Tot de volgende keer.

Groetjes Nel


7 opmerkingen: