woensdag 30 augustus 2017

Het leven zelf....

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie een stap voor stap zien met de Molotow Aqua Twin refils.


Bij deze kaart moet je bij de hand hebben embossingpoeder, versamark inkt,  penseel, water, keukenrol en Molotow Aqua Twin refils.


Allereerst heb ik een achtergrond stempel, deze keer van Studio Light ge-embost met Silver Pearl embossingpoeder.


Ik heb een wat groter penseel genomen en de gehele afbeelding goed nat gemaakt.


Daarna heb ik 3 kleuren: AI 13 Turquoise, AI 16 Yellow Green en de AI 10 Purple op de afbeelding gedruppeld gewoon lekker overal wat.


Ik heb toen nog een beetje water over het geheel gespoten en het een beetje door elkaar laten lopen. Hier is de keukenrol zeker bij nodig om alles wat er af loopt op te deppen anders duurt het heel lang voor het droog is en krijg je geen mooie randen.


Ik heb toen deze roos van IO ge-embost ook weer met de Silver Pearl embossing poeder en deze ook weer eerst goed nat gemaakt. De 3 kleuren er weer op gedruppeld. Allen nu heb ik met behulp van het penseel alles een beetje door elkaar laten lopen.


Nu alles laten drogen in de lucht dit geeft het mooiste effect, het duurt wel even voor alles droog is dus als je haast hebt kan het met de heathtool maar in de lucht drogen is mooier.

Toen alles groed droog was heb ik de roos rondom geknipt en de achtergrond gemat en dit is dan het eindresultaat.


Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden en ook weer lekker aan de slag gaan.



2 opmerkingen: