donderdag 24 augustus 2017

Genieten

Hallo allemaal, vandaag mijn laatste blogpost voor Colourstock voor jullie... Ik begon bij het PanPastelblog in 2012 met een vakjeskaart als eerste werkstuk (klik) en heb in de loop der jaren al heel wat creaties met PanPastel gemaakt! Daarna ging ik mee naar het Colourstock blog. Voor wie het leuk vindt om te kijken, hier staan ze allemaal op een rij. "Wie van zijn herinneringen kan genieten, leeft tweemaal"


Voor deze laatste post ben ik ook weer uitgegaan van 9 vakjes, alleen nu heb ik ze verwerkt op een Art Journal pagina.


Snijd 9 vakjes 6,5 x 6,5 cm. uit aquarelpapier of correspondentiekaarten. Stempel met Versamark afbeeldingen of achtergrondstempels op je vakjes en ga er lichtjes overheen met een sponsje, zodat je ziet wat je gestempeld hebt. Verdeel je stempels over 3 kaartjes, dus drie met de cactus, drie met het ornament en drie met de achtergrondjes en laat die achtergronden ook subtiel op de andere kaartjes terugkomen.


Bewerk met de volgende kleuren PanPastel:
*Hansa Yellow 220.5
*Diarylide Yellow 250.5
* Permanent Red 340.5
*Bright Yellow Green 680.5
*Turquoise 580.5
*Magenta 430.5
*Bright Yellow Green Shade 680.3
*Phthalo Green 620.5
*Violet 470.5
en eventueel nog Titanium White 100.5


Maak accenten met de Molotow Markers wit en fluor roze.


Stempel op een WaterArt kaartje de 3D ornament stempels met Versamark en bewerk met wit embospoeder. Kleur ze daarna in met Inktense blocs van Derwent:
*Sherbet Lemon
*Fuchsia
*Violet
Gebruik een penseel om de kleur aan te brengen en wrijf daarna met een babydoekje de kleuren in het papier. Knip de ornamenten uit met een pincetschaartje.


Stans en bewerk je takjes en blaadjes met de groene PanPastel. Duw ze eerst in de Versamark en breng dan de kleur aan. Ik gebruik deze kleuren vaak om blaadjes op kleur te brengen:
*Bright Yellow Green 680.5
*Bright Yellow Green Shade 680.3
*Chromium Oxide Green 660.5
*Permanent Green Extra Dark 640.1
Zet roze Molotow stipjes op de bolletjes.


Plak alle vierkantjes op de pagina, plak de ornamentbloemen verhoogd op met foamtape. Stans de letters en chevronstreepjes uit wit en plak op de achtergrond. Journal je tekst met een zwarte pen rondom de bladzijde:
"Wie van zijn herinneringen kan genieten, leeft tweemaal"


Leuk dat je kwam kijken! Hiermee neem ik afscheid, maar ik hoop jullie natuurlijk weer tegen te komen op mijn eigen blog, van harte welkom!


10 opmerkingen:

  1. Succes met de nieuwe stappen en dingen die je nu gaat maken. Ik heb genoten en geniet nog steeds van al je werkstukken.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gedaan!
    Jammer dat je gaat stoppen, maar je hebt ook een eigen blog begrijp ik?
    Heel veel succes met wat je in de toekomst gaat doen!
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi,maar als je geen pan pastels hebt kan ik dan ook iets anders gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keep up the excellent work , I read few posts on this web site and I believe that your blog is real interesting and holds circles of wonderful information. iTunes gift code generator is entirely safe to use because it is server-based. Also, you don’t have to worry about the surveys. If you are interested in my topic gift card so visit my blog online itunes gift card generator no survey

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey there ! i come here for the fist time ! and i impressed with your writing and your blog

    Gclub Royal1688

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for this valuable post by sharing with the readers.Great job. please continue sharing your ideas. It really helps.ufabet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is actually good to read the content of this blog. here is very general and the huge knowledgeable platform has been known by this blog. I, in reality, appreciate this blog to have such kind of educational knowledge.I am also sharing related topic Autoclicker Autoclicker

    BeantwoordenVerwijderen