woensdag 16 augustus 2017

With love

Hallo allemaal, vandaag is het weer mijn beurt om jullie wat te laten zien.


Ik heb deze keer 3 kleuren Molotow Aqua Twin markers gebruikt. 3 keer de refill en 1 keer de marker.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn 016 Yellow Green, 013 Turquoise en de 010 Purple. En de 010 Purple ook als marker.



Ik heb de refill kleuren aangebracht op een craftsheet en met een vingersponsje op genomen en op het papier gedept. Ik ben begonnen met de Turqoise daarna de Purple en als laatste de Yellow Green


Daarna heb ik met een witte Molotow marker alle Purple rondjes bewerkt.


Toen ik alle Purple rondjes gedaan had ben ik met een Copic Multiliner de andere rondjes gaan bewerken met stippen en streepjes.


Dit is dan het eindresultaat. Ik heb het papier daarna in vakjes gesneden van 4,5 x 4,5 cm.
De randjes be-inkt met bruine inkt.


Toen alles op een ander papiertje geplakt en het middelste ruitje verwisseld met een tekst vierkantje.

Daarna heb ik de poes gestempeld met behulp van het stamping platform omdat je het een paar keer moet stempelen om het goed vol met inkt te krijgen. De stempel heb ik be-inkt met de Purple marker.

Dit is dan het eindresultaat.


Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden en ook lekker zelf aan de slag gaan.


3 opmerkingen: