maandag 7 augustus 2017

Fleta the Unicorn




Goedemorgen allemaal,


Ook van augustus is alweer een week om en de zomer laat nog steeds een klein beetje op zich wachten vind ik...  Regen en zon wisselen elkaar flink af!

Wat wel stabiel is, is de creativiteit hier op het blog:-)
Ik heb voor vandaag een foto tutorial gemaakt met een digi van Make it Crafty - Fleta the Unicorn.

Op de foto's staat welke stap ik heb gemaakt qua kleur gebruik.


Ik wilde de vacht van de unicorn niet helemaal inkleuren en heb daarom gekozen voor wat schaduw langs de randen! 
In plaats van grijs tinten heb ik gekozen voor paars, eens een keer iets anders.


Houd je kleurwerk klein langs de randen, zo blijft het ook echt een schaduw.


Na de laatste keer BV0000 was ik nog niet tevreden met de diepte en besloot ik met de V28 hele kleine stipjes te zetten. Echt net het papier aanraken, meer niet.

Hieronder zie je wat voor resultaat die kleine stipjes geven in de ingekleurde schaduw. Ook heb ik inmiddels de hoorn, oog en oor ingeleurd met dezelfde kleurnummers als die ik voor de schaduw gebruikte. 


Nu natuurlijk die mooie bos met haren nog... 

Mijn dochter vindt dat de mooiste eenhoorns roze haar hebben, dus heb ik dat gedaan!

Ik gebruikte de kleuren:
RV10, RV02, RV04, RV09, RV95 en RV99.


De grond heb ik ingekleurd met de E40, E42, E43 en een paar stipjes met de E44.

Deze keer heb ik er geen kaart van gemaakt, maar heb ik het afdrukje ingelijst. Kan mijn meisje deze mooi op haar kamer neerzetten.


Met de Silhouette Cameo heb ik uit plak vinyl een passende tekst gesneden. 
'Always be yourself unless you can be a Unicorn'. 

Zijn er vragen, stel ze gerust.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!



4 opmerkingen: