donderdag 26 juli 2018

BLOOM

Er zijn tegenwoordig veel leuke snijmallen waarmee je boekjes kunt maken en laat ik dat nu net heel erg leuk vinden om te doen. Ik heb daarom deze keer een boekje voor jullie gemaakt.
De achtergronden zijn gemaakt met verschillende soorten inkt. De afbeeldingen zijn van Studio Light. Voor het inkleuren van de afbeeldingen heb ik gebruik gemaakt van Copic Markers. 


In de volgende paar foto's laat ik jullie zien hoe ik de afbeeldingen inkleur met de Copic Markers. 

Ik begin met een laagje BG01. Daarna breng ik BG05 aan en blend de lagen samen met FBG2 en BG01. Voor de donkere delen van de bloem gebruik ik BG09 en BG07. 


Voor de groene klokjes begin ik met de G14. Op de donkerste gedeeltes gebruik ik de G17. Deze lagen blend ik weer samen met G14 en G17. 


De blaadjes kleur ik in met YG11. Daarna breng ik YG13 aan en YG17. Blend deze kleurtjes weer samen met YG11 en YG13. 


Voor de roze stippen-bloemen gebruik ik als eerste de RV21. Daarna de RV23 en RV25. Als laatste gebruik ik voor het donkerste gedeelte de RV29. Blend de kleuren samen met de RV23 en RV21. 



De paddenstoel kleur ik in met de violetserie. Ik begin met de V04. Daarna gebruik ik de V05 en de V06. Omdat ik de kleur nog niet vind passen bij de achtergrond voeg ik een laagje FRV1 toe. 
Later bij het opplakken was ik nog niet tevreden. Ik heb toen alsnog de R32 toegevoegd om de juiste kleur te krijgen (zie hiervoor het eindresultaat in de volgende foto's). 


Hieronder volgen de foto's van alle pagina's in het boekje. Omdat ik deze keer voor regenboogkleuren heb gekozen, heb ik de bloemen hierop aangepast en alles in dezelfde kleur gehouden. 


gebruikte kleuren: BG01, 05, 07, 09 en FBG2. 


gebruikte kleuren: G14, 17, 19 en YG 11, 13 en 17. 


gebruikte kleuren: YG11, 13,17, 21,23 en 25.




gebruikte kleuren: Y32, 35, 38, 17 en YR07 en 16.


gebruikte kleuren: RV21, 23, 25 en 29. 


gebruikte kleuren; V04, 05, 06, FRV1 en R32.


gebruikte kleuren: V01, BV02, 04 en 08. 


Omdat het boekje er leuker uitziet als het in elkaar zit, laat ik het zien in een filmpje. 




een creatieve groet van 
Miranda












Geen opmerkingen:

Een reactie posten